Mama Maria – Vreți să renașteți?

Salutări, Eu sunt Maria, Mama Iubirii, Mama tuturor, Mama Schimbării, Mama Speranței, Mama Luminii, Mama Sunetului, și da, dragilor, Mama fiecăruia dintre voi. Și am cerut să vin astăzi, da, ca de obicei, aducând întregul Consiliu al Iubirii, care este alături de voi și la chemarea voastră. Nu Arhangheli sau Îngeri îndepărtați, Maeștri Ascensionați sau Ființe Iluminate, nu Familii stelare îndepărtate … ci intime și profund familiarizate, nu numai cu voi, ci cu toată lucrarea voastră interioară, cu Inima voastră, cu Sufletul vostru, cu Visele voastre, cu Dorințele voastre, cu Misiunea și Sensul vostru în Planul Meu.

Astfel, vin azi ca Mama voastră, Copii dragi ai Inimii mele … și nu spun asta pentru că sunteți mici, ci pentru că sunteți din Familie. Întotdeauna ați fost, nu doar a mea, ci Familia noastră!

Mulți dintre voi nu ați cunoscut Bucuria unei familii adevărate, a Acceptării și a Împărtășirii, a Recunoștinței și a Iubirii, a Creșterii și a Expansiunii, și da, în unele momente, provocări care au dus la o creștere și o expansiune, o înțelegere mai profundă și o Iubire profundă pentru tot ceea ce se petrece.

Astfel, vă reamintesc, vă reamintesc tuturor, chiar dacă ați avut cea mai minunată experiență de familie sau cea mai groaznică … voi aparțineți, ați aparținut dintotdeauna Familiei mele. Voi sunteți cei mai dragi Copii al Inimii mele, prețioșii pe care nu numai că i-am născut și i-am urmărit crescând, ci și de care am fost și sunt atât de mândră. Și da, sunt momente când vă privesc cum mergeți pe bicicletă. Și sunt momente când mă chemați și eu vin să vă iau și să vă șterg genunchii și lacrimile. Dar nu sunt niciodată mai departe de o șoaptă, un gând, un plânset, un zâmbet, un surâs … pentru că vreau să împărtășesc cu voi surâsul vostru, victoriile, enigmele voastre … asta e ceea ce face o Mamă și Familia. Suntem uniți în Inimă, uniți în Iubire.

Eu sunt Născătoarea și Creatoarea acestui Univers infinit … da, alături de Tatăl … și astfel nu există nimic pe care să nu-l înțelegem. Și în mod similar, dragi Inimi, nu există nimic imposibil. Aceasta este o parte a Călătoriei voastre. Deseori căutați ceea ce credeți că este posibil și sperați, visați, vă rugați, pentru că ceea ce simțiți pare imposibil sau aproape imposibil. Și totuși, aici vă chem, acolo vă fac semn să … să vă rog să renunțați la aceste lanțuri ale limitării. Acestea nu sunt reale și pot fi îndepărtate la fel de ușor ca o pânză de păianjen. Și nu vă faceți griji, nu veți deranja deloc păianjenul.

Voi sunteți Creatori puternici, sunteți Rasa Creatorilor, și ați ajuns să faceți exact asta … să fiți Restauratorii visului, Trezitorii omenirii, Constructorii Noului Pământ.

Dar nu de aceea vin în liniștea acestor vremuri. Am venit azi ca Mama voastră, să vă fac o ofertă. Oferta mea, Darul meu pentru fiecare dintre voi, preaiubiții mei, este acesta … Vreți să renașteți? Dacă vreți să renașteți în acest moment … nu vreau să spun în curând, nu mă refer la viitorul îndepărtat, vreau să spun între acest timp și timpul pe care îl sărbătoriți ca fiind Crăciunul … dacă doriți să renașteți, să vă reînnoiți, să aveți ceea ce mulți dintre voi numiți „Un Nou Început”… spuneți „Da!”.

Întoarceți-vă la mine, senzația poate fi de a vă întinde literalmente și de a vă așeza din nou în pântecele meu, care este infinit și spațios, înapoi în vid, înapoi în poala mea, înapoi în brațele mele, înapoi în Inima mea și în Ființa mea, începând din nou … nu fără amintiri, nu fără talente, capacități, abilități, amintiri, cunoaștere, Cunoaștere Divină, Autoritate Divină, inspirație și rezistență. Dacă doriți acest lucru, acesta este Darul meu de Crăciun pentru voi.

Ați fost atât de extraordinari, atât de adevărați, ați fost de încredere. Ați fost consecvenți și dîrji în căutarea Adevărului. Și Adevărul a fost întotdeauna în interiorul vostru, nu în afară, și este înlăuntrul Meu. Și pe măsură ce ne reunim în această Naștere, vă voi oferi Pace și vă voi oferi Adevărul și vă voi oferi Iubire, renăscându-vă și reaprinzându-vă. Și astfel, părțile voastre stinse se vor ridica și vor izbucni din nou pe Planetă în această Nouă Eră a Iubirii.

Acesta e Darul Meu. Întoarceți-vă la Mine, dragilor, vă aștept. Și mergeți, mergeți în Frumusețea, Măreția, Dulceața, Blândețea Liniștii acestor vremuri. Rămas bun!


Traducere: NoRo

🐋DONAȚII🐋

Mesajul se poate distribui în orice formă a bunului-simț, fără „drepturi” egoiste!… Mulțumim!…

Magie pe Geea

15 Decembrie 2018, prin Linda Dillon

„Sursă”

Lasă un comentariu

Un site web WordPress.com.

SUS ↑